Посередник чи партнер?

Темп життя постійно прискорюється. Сьогодні вже просто немислимо контролювати абсолютно всі сторони бізнесу самостійно. Через це доводиться розширювати штат, набираючи все нових співробітників. Навіть при досить високій кваліфікації їм потрібен час для адаптації, вивчення документації, відповідної правової бази і т. д. Останнім часом все частіше другорядні бізнес-функції делегуються стороннім компаніям, що спеціалізуються на їх виконанні. В принципі, такий підхід не новий, але сьогодні аутсорсинг розвивається дуже активно.

Такий підхід має цілий ряд переваг:

  • економія коштів на навчання та оплату праці персоналу;
  • більш якісне вирішення завдань вузькими спеціалістами;
  • зниження ризиків, пов’язаних зі змінами в законодавстві, відомчих нормативах і т.д .;
  • можливість не розпорошуватися і зосередити зусилля на веденні бізнесу;
  • підвищення оперативності роботи і організаційної гнучкості.

Прикладом аутсорсингу є послуги митного брокера. Все частіше компанії від разової співпраці з митним посередником переходять до становлення партнерських довгострокових відносин. Такий підхід дозволяє практично повністю нівелювати нечисленні недоліки аутсорсингу.

Замовити